کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟

 


تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …


از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!


وقتی کســی جایت آمد …


دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟


تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….


میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه...

 

نه فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !


و این است بازی باهــم بودن … !!!

 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 22:37 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

یک روز باید «تنهایی» را به خانه‌ات دعوت کنی، در چای‌اش مرگِ‌موش بریزی و خلاص!


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 22:35 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 

آرام باش عزیز من

آرام باش

حکایت دریاست زندگی

گاهی درخشش آفتاب ،

برق و بوی نمک ،

ترشح شادمانی

گاهی هم فرو می رویم ،

چشم های مان را می بندیم ،

همه جا تاریکی است ،

آرام باش عزیز من

آرام باش

دوباره سر از آب بیرون می آوریم

و تلالو آفتاب را می بینیم

زیر بوته ای از برف

که این دفعه

درست از جایی که تو دوست داری طالع می شود.

51983315955377885657.jpg


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 22:31 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

در شب یلدا معمولاً رسم بر این است که خوراکی های تدارک دیده را به گونه ای زیبا به روی میز یا سفره ای چیده و مهمانان با توجه به تعدادشان دور آن می نشینند. خوردن غذا نیز جزئی از شب یلداست که با انار بسیار لذیذ تهیه می شود.

« روش تهیه مسمای انار مخصوص شب یلدا »طرز تهیه مسمای انار شب یلدا

 

 

مواد لازم:

 

 

 مرغ  ۱ عدد
 پیاز متوسط ۲ عدد
دانه انار  ۱ پیمانه
رب گوجه  ۲ قاشق غذاخوری
 رب انار  ۴ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم
زعفران دم کرده به میزان لازم

 

 طرز تهیه:
ابتدا پیازها را خرد کرده و تفت دهید. مرغها را می توانیم درسته سرخ نمایید و هم چند تکه بکنید و در روغن همراه با پیاز تفت دهید.
در این مرحله انارهای دانه شده همراه با نمک، فلفل، زعفران دم کشیده و رب گوجه فرنگی را اضافه میکنیم و تفت میدهیم. و در آخر آب اضافه میکنیم و می گذاریم به مدت ۴۵ دقیقه کاملاً جا بیفتد.
بعد از اینکه خوب جا افتاد رب انار را اضافه میکنیم و بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می توانید خورش را برای سرو آماده کنید.
خورش اناردانه مسما باید غلیظ و کم آب باشد.
می توانید کمی شکر به این خورش انار بیافزایید تا طعم آن شیرین تر شود.

 

 

« خورش انار و بادمجان »خورش انار و بادمجان شب یلدا

 

 

 

مواد لازم برای دو نفر :

 

 

گوشت مرغ  ۴۰۰گرم
 دانه انار  ۱پیمانه
 آب انار  ۲ پیمانه
 پیاز متوسط  ۱عدد
 روغن ۲ق س
بادمجان قلمی ۳ عدد

 


روش تهیه:
پیاز را پوست کنده و ریز خرد کنید؛بعد در تابه ای مقداری رروغن بریزید و روی حرارت بگذارید وقتی روغن داغ شد پیاز را سرخ کنید و پس از برشته شدن آن را از روغن دراورده به کناری بگذارید.

مرغ را در روغن داغ در تابه گذاشته و سرخ کنید بهتر است هنگام سرخ کردن درتابه را بگذارید تا مرغ بهتر سرخ شود میتوانید کمی نمک و فلفل هم به مرغ اضافه کنید تا طعم دار شود.

پس از سرخ شدن مرغ دانه های انار را هم به تابه اضاافه کنید و پس از کمی تفت دادن پیاز سرخ شده را هم افزوده و خوب مخلوط کنید.

حالا نوبت اضافه کردن ادویه نمک و فلفل سیاه است پس از کمی تفت دادن مواد داخل تابه،میتوانید آب انار را اضافه کرده و در ظرف را بگذارید تا با حرارت کم آرام آرام بپزد و جا بیفتد.

بادمجان ها را پوست کنده ،نمک زده و کناری بگذارید.بعد از حدود ۲۰ دقیقه آنها را با دستمال خشک کنید و در تابه ای با مقداری روغن سرخ کنید.۲۰ دقیقه مانده به آخر پخت ،بادمجانهای سرخ شده را به خورش اضافه کنید و اجازه دهید تا خورش جا بیفتد.

*اگر آب انار در دسترس نبود مبتوانبد ۲ قاشق سوپخوری رب انار غلیط اضافه کنید.

**ادویه خورشی شامل زیره سیاه زنجبیل جوز هندی فلفل قرمز زردچوبه و فلفل سیاه است همینطور اگر دانه های انار ترش بود میتوانید کمی شکر به آن اضافه کنید


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 22:7 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

چنانچه انواع میوه‌ها به شما تعارف شود کدام میوه را انتخاب می‌کنید؟ پرتقال - سیب - آناناس - موز - نارگیل - انبه - گیلاس - انگور سیاه - هلو یا گلابی؟
 آیا می‌دانید که می‌توانید از روی میوه انتخاب شده شخصیت آدم‌ها را بشناسید و بر اساس میوه‌های مورد نظر بگویید که شرایط روحی روانی اشخاص مختلف چگونه است؟
 پس میوه دلخواه خود را انتخاب کنید و به رازهای شخصیتی خود و دوستانتان پی ببرید!
 پرتقال - سیب - آناناس - موز - نارگیل - انبه - گیلاس - انگور سیاه - هلو یا گلابی؟
 پرتقال
 اگر پرتقال میوه محبوب شما است. شما آدمی پر قدرت و بسیار صبورید و دوست دارید کارها را به آرامی و با متانت اما در عین حال با درایت کامل و جسارت به انجام برسانید. سخت کوش و پر تلاش و کمی خجالتی هستید اما در دوستی می‌توان به شما اعتماد کرد. شما دوستان خود را به دقت انتخاب می‌کنید و با تمام وجود به آنها عشق می‌ورزید.
 سیب
 چنانچه سیب میوه محبوب شماست شما فردی اسراف کار و بسیار رک گو و صریح اللهجه هستید. اگر چه ممکن است بهترین سازمان‌دهنده و مدیر نباشید اما می‌توانید رهبر یک تیم کوچک باشید که با تلاش زیاد تیم را به موفقیت می‌رسانید. در بیشتر موقعیت‌ها می‌توانید به سرعت و به درستی تصمیم بگیرید. شما از سفر‌های کوتاه و غیر منتظره لذت می‌برید. زمانی که با شریک زندگی خود به سر می‌برید جذاب و خونگرم به نظر می‌آیید و به شدت عاشق "زندگی" به مفهوم واقعی آن هستید.
 آناناس
اگر آناناس میوه محبوب شما است، بسیار سریع تصمیم می گیرید و سریع تر از آن عمل می‌کنید. در تغییر شغل و خطر کردن در زمینه‌های اجتماعی شجاع و بی‌باک هستید. شما دارای یک توانایی استثنایی در مدیریت بوده و نمی‌گذارید کار روی دستتان بماند.
 دوست دارید مورد اعتماد دیگران باشید. معمولا خیلی سریع با دیگران ارتباط دوستانه بر قرار نمی‌کنید ولی به محض انجام آن، دوست‌تان را برای همیشه برای خودتان نگاه می‌دارید. به ندرت به دنبال زندگی رمانتیک می‌روید و شریک شما غالبا به واسط صفات ممتاز تحت تاثیرتان قرار می‌گیرد اما از توانایی شما در نشان دادن این احساسات ناامید است.
 موز
 عاشقان موز افرادی دوست داشتنی، آرام، گرم و طبیعتا با احساس هستند. شما غالبا از نداشتن اعتماد به نفس و خجالتی بودن در رنج هستید. دیگران غالبا از طبع آرام و شیرین‌تان سؤ استفاده کرده و سعی می‌کنند به این وسیله برای خود موقعیت‌های جالب را رقم بزنند. عاشق شریک زندگی خود در تمام زمینه‌ها هستید و این عشق به خاطر زیبایی جسمی و روحی اوست. به خاطر روشی که دارید روابط شما با او همواره در یک هماهنگی کامل است.
 نارگیل
 شما دوست‌داران این میوه سنگین و کمیاب، افرادی جدی با فکر و شعور هستید. از روابط اجتماعی لذت می‌برید و به ویژه روی همراهان و دوستان خود حساسیت خاصی دارید. ممکن است کمی خود‌خواه به نظر بیایید اما لزوما چنین صفتی در شما بر‌جسته نمی‌شود. شما فردی سریع الانتقال آگاه و گوش به زنگ هستید و دیگران مطمئن هستند که در زمینه شغلی همیشه در بالاترین رده قرار داشته و به بهترین نحو کارها را انجام می‌دهید. شما نیاز به شریک عاقلی داشته و عقل و احساس را با هم در این مسئله دخالت می‌دهید.
 انبه
 اگر انبه را دوست دارید به راحتی می‌شود به شما اتکا کرد. شخصی هستید با ایده‌های روشن و غالبا درست و اثر گذار. از اینکه درگیر مسائلی بشوید که نیاز به تلاش ذهنی شدید دارد لذت می‌برید و با شریک خود به ملایمت و آرامی رفتار می‌کنید. سعی می‌کنید با زندگی خود بسازید و چنانچه نیاز به قوی بودن را احساسا می‌کنید آن را در جایی دیگر می‌جویید.
 گیلاس
 چنانچه گیلاس میوه محبوب شماست زندگی همیشه به شیرینی که در نظر دارید خود را به شما نشان نمی‌دهد. فراز و فرود در زندگیتان زیاد است. بویژه در موقعیت‌های حرفه‌ای و کاری. شما همیشه و در هر پروژه‌ای کمی پول به دست می‌آورید و نه به مقدار زیاد. ذهنی فعال و خلاق داشته و غالبا به دنبال چیزهای نو هسید. شما شریکی صمیمی و وفادرا هستید اما اثر گذاشتن بر احساسات شما کار ساده ای نیست. خانه‌تان برای شما به منزله بهشت است و هیچ چیزی را بیشتر از این دوست ندارید که در منزل باشید و دوستان افراد خانواده و آشنایان شما را دوره کنند.
انگور سیاه
در صورتی‌که به انگور سیاه علاقمندید به طور کلی آدمی مودب و خوش رو هستید اما گاهی اوقات سریع و به شدت عصبانی می‌شوید هر چند به همان سرعت عصبانیت شما فرو‌کش می‌کند. از زیبایی‌ها به هر شکل که باشند لذت می‌برید. بسیار محبوب و مورد علاقه دیگران هستید و این محبوبیت به علت طبیعت گرم شماست. شور و شوق فراوانی به زندگی دارید و از هر کای که می‌کنید لذت می‌برید اعم از لباس پوشیدن خوردن و خوابیدن. شریک شما باید در تمام شور و علاقه شما سهیم باشد تا بتواند از همه آنچه که به او می‌دهید لذت ببرد.
 هلو
 درست مانند هلو شما از عصاره زندگی لذت می‌برید. فردی رک گو و صریح اللهجه بوده و روشی دوستانه دارید و این نکات به جذابیت روحتان می‌افزاید. در بخشش و فراموش کردن نظیر ندارید و برای دوستی‌ها ارزش زیادی قائل هستید. حس استقلال‌طلبی در شما بسیار قوی است و این امر از شما فردی راستگو ساخته است. عاشقی ایده‌آل، صبور، صمیمی و یک‌رنگ هستید. با این حال به هیچ وجه دوست ندارید احساسات خود را در ملاء عام بروز دهید.
 گلابی
 شما که دوستدار گلابی هستید، چنانچه فکر خود را معطوف به انجام کاری می کنید می توانید آن را با موفقیت به انجام برسانید. شما دوست دارید که نتیجه تلاش هایتان را به سرعت ببینید. از انگیزه های مفید ذهنی لذت برده و دنباله رو آن هستید کمی خجالتی به نظر می رسید و در بیان احساسات خود چندان راحت نیستید. زمانی که به دنبال شریک زندگی هستید به هوش سرشار دید وسیع و دل دریایی اش بیش از دیگر موارد اهمیت می دهید.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 22:4 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 

لطافت وزیبایی پوست مردم کره، در برخورد اول توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. مسلما ژنتیک و پیروی از دستورات سالم غذایی از مهمترین عوامل داشتن این پوست زیبا و جذاب است.در اینجا طرز تهیه چند ماسک زیبایی کره ای ها و راز زیبایی این افراد را با هم می خوانیم:

از نظر کره‌ای‌ها، داشتن پوستی نرم، صاف و شفاف بدون هیچ نقصی مهم‌ترین قدم برای رسیدن به موفقیت است و برای این منظور چه مرد و چه زن از شیوه‌های سنتی و قدیمی بهره می‌برند. آن‌ها حتی در مراقبت از پوست هم به اصولی پایبند هستند. مثلاً با تکنیک لایه لایه پوست را از صدمه‌های محیطی دور می‌کنند. بر اساس آن مواد مورد نیاز لایه به لایه روی هم قرار می‌گیرند و هدف از انجام آن، کسب بهترین نتیجه و فایده از هر ماده‌ای است که روی پوست می‌آید. کره‌ای‌ها در لایه نخست از یک لوسیون مرطوب و نرم‌کننده استفاده می‌کنند. روی این کرم سرم روشن‌کننده پوست، بعد کرم ضد آفتاب و در نهایت کرم‌های آرایشی استفاده می‌کنند. شاید پیروی از عادت کره‌ای‌ها در مراقبت از پوستشان بتواند به شما نیز در داشتن پوستی زیبا کمک کند. اکثر زنان کره‌ای ماسک‌های خانگی تهیه و برای روشن یا نرم شدن پوستشان در طول روز از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

ماسک‌ شیر

کره‌ای‌ها از شیر برای پاک کردن صورت استفاده می‌کنند و معتقدند شیر به نرم و لطیف شدن پوست کمک می‌کند. برای این منظور مقداری شیر کم‌چرب یا پرچرب را در کاسه‌ای بریزید و به کمک پنبه روی صورت بمالید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا شیر روی صورت خشک شود بعد آن را آب بکشید و از یک کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

 

ماسک‌ چای سبز

 

چای سبز قدرت پاک‌کنندگی عمقی پوست را دارد و باعث نرم و لطیف شدن آن می‌شود و بهبوددهنده بیماری‌های پوستی است. میزان بالای نوعی آنتی اکسیدان به نام EGCG در چای از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت و به نوسازی سلول‌های پوستی کمک می‌کند. این آنتی اکسیدان همچنین عملکردی ضد التهابی دارد و از افتادگی پوست پیشگیری می‌کند. انواع چای حاوی ویتامین‌های A، B، C، E، P، تانین، فلاونول و فلور هستند. چای سبز در مقایسه با سایر چای‌ها، ویتامین C و چای سیاه ویتامین E بیشتری دارد و می‌توان از آن‌ها به عنوان ماسک‌های روزانه استفاده کرد. برای تهیه ماسک چای، آن را دم کنید و اجازه بدهید در یخچال خنک شود. بعد صورتتان را با آن بشویید و از یک حوله گرم روی صورت استفاده کنید. سپس صورتتان را مجدداً با چای سبز خنک ‌شده آب بکشید. همچنین می‌توانید ۲ قاشق غذاخوری خاک سفید را با چای سبز دم شده و ۲ قطره اسانس درخت چای مخلوط‌کنید و آن را روی صورت بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه آن را بشویید. برای تهیه ماسک از چای سیاه نیز مقداری چای سیاه را با شکر قهوه‌ای در ظرفی بجوشانید و اجازه بدهید تا درجه ۴۰-۳۷ خنک شود. به این مخلوط آرد اضافه کنید و آن را روی صورت بزنید و بعد از ۱۵ دقیقه آب بکشید.

 

ماسک ‌برنج

 

برنج حاوی ویتامین E، اسیدهای چرب اصلی و نشاسته است که به نرمی پوست کمک می‌کند. همچنین برنج به افزایش رطوبت پوست و تحریک و نوسازی سلولی پوستی و استحکام پوست کمک می‌کند. ماسک برنج در کره طرفدار دارد. برای تهیه ماسک برنج ابتدا آن را آبکش کنید. آب به دست آمده سفید و حاوی نشاسته است و از آن می‌توان به عنوان لوسیون استفاده کرد. از آرد برنج هم می‌توانید ماسک نرم‌کننده درست کنید. این ماسک به خصوص برای پوست‌های حساس مناسب است. برای این منظور ابتدا مقداری روغن کنجد روی بدن بمالید بعد یک قاشق غذاخوری آرد برنج را با شیر مخلوط‌کنید و لایه‌ای ضخیم روی پوست قرار دهید. بعد از ۱۵ دقیقه آن را بشویید. این ماسک آرام‌بخش، نرم‌کننده و روشن‌کننده پوست است.

 

ماسک ‌آب گازدار

کره‌ای‌ها از آب گازدار برای روشن کردن پوستشان استفاده می‌کنند. آب گازدار غنی از ریزمغذی‌هایی مثل کلسیم، منیزیم و بی‌کربنات است و به پاک شدن آلودگی‌ها از روی پوست و افزایش جریان خون کمک می‌کند. مراقب باشید که از آب گازدار برای شستشوی روزانه پوست استفاده نکنید زیرا به شدت محرک است.

 

ماسک تخم‌مرغ و عسل

برای تهیه این ماسک سفیده تخم‌مرغ را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط‌کنید و قبل از خواب روی صورت بمالید. اجازه بدهید ماسک روی صورتتان خشک شود. بعد آن را با آب ولرم بشویید. سفیده تخم‌مرغ محرک سلول‌های پوستی و افزایش‌دهنده جریان خون است و تأثیرات آن در تسریع بهبود زخم‌های پوستی و سوختگی به اثبات رسیده است.

 

ماسک عسل

یک قاشق غذاخوری عسل را با شیر خشک و سفیده تخم‌مرغ مخلوط‌کنید و به کمک یک دستمال روی صورت قرار دهید. بعد از ۲۰ دقیقه می‌توانید آن را بشویید. این ماسک مخصوصاً برای افرادی که پوست خشکی دارند مناسب است و انجام آن هر ۲ هفته یک‌بار توصیه می‌شود.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 22:1 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

بستنی انار , دسر شب یلدا دسر شب یلدا

 در این مطلب می خواهیم به شما طرز تهیه بستنی انار ویژه شب یلدا رو برای شما آموزش بدهیم ، امیدوارم با این دسر شب یلدا خوبی داشته باشید.

 

 مواد لازم برای ۸ نفر:

 انار بزرگ  ۲ عدد
 لیمو ترش (لیمو شیرازی) یک عدد
 شکر  یک و نیم پیمانه
 خامه غلیظ ۲ پیمانه

 طرز تهیه بستنی انار :
• با فشار دست آب انارها و آب لیمو را گرفته، درون کاسه‌ای بریزید. (باید حدود ۳/۴ پیمانه آب انار داشته باشید).
• مقداری از دانه‌های انار را برای تزیین بستنی کنار بگذارید.

• به آب انار و لیمو، شکر اضافه کرده و خوب هم بزنید تا کاملا شکرها حل شوند.
• به مخلوط فوق، خامه را اضافه کرده، آنقدر آن را هم بزنید تا خامه به رنگ صورتی یکدستی درآید.

• مخلوط را با قاشق درون ظرف پلاستیکی محکم دردار ریخته و حداقل به مدت ۴ ساعت یا طی شب آن را درون فریزر قرار دهید.
• بستنی را از فریزر بیرون آورده و روی آن را با دانه‌های انار تزیین کنید.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 21:57 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 شب یلدا کـــه رفتم ســــوی خـانه              گرفتـــــــم پرتقـــــــــــــال و هندوانه

خیـــــار و سیب و شیرینی و آجیل              دوتـــــا جعبه انــــــــــــــار دانه دانه

گـــــــز و خربوزه و پشمک که دارم               ز هــــــــر یک خاطراتی جــــــاودانه

شب یلدا بــــــــوَد یا شـــــــام یغما              و یــــــــــــــا هنگــــــــام اجرای ترانه

به گوشم می رسد از دور و نزدیک             نوای دلکـــــــــش چنگ و چغــــــانه

پس از صرف طعام و چــــای و میوه             تقاضــــــــا کردم از عمّـــــــه سمانه

که از عهــــــد کهـــــــــن با ما بگوید            هم از رسم و رســــــــــوم آن زمانه

چه خوش میگفت و ما خوش میشنیدیم    پس از ایشان مرا گـــــــل کرد چانه

نمی دانم چـــــــرا یک دفعـــــه نامِ-            “جنیفر لوپز” آمــــــــــــــــد در میانه

عیالم گفت:خواهــــــــــان منی تو              و یا خواهــــــــان آن مست چمانه؟

به او با شور و شوق و خنده گفتم             عزیزم با اجــــــــازه، هــــــــــر دُوانه!!

نمی دانی چه بلوایی به پـــــا شد            از آن گفتــــــــــــــــار پاک و صادقانه

به خود گفتم که”بانی” این تو بودی           که دست همســـــــرت دادی بهانه

خلاصه آنچنــــــــــــــان آشوب گردید           کـــــــــه از ترسم برون رفتم ز خانه

ز پشت در زدم فریـــــــــــاد و گفتم:            “مدونا” هم کنارش، هر سه وانه!!

و آن شب در به روی مــن نشد باز             شدم چـــــــــون مرغ دور از آشیانه

شب جمعــــــــــــه برای او نوشتم              ندامت نامـــــــــــــه، امّـــا محرمانه

نمی دانم پس از آن نامــــــه دیگر              عیالم کینه بــــــــــــا من داره یا نِه

ولی بگذار- بــــــــــــــا صد بار تکرار-            بگویم آخرین حرفــــــــــــــم همانه!!


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 21:52 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |


 



لذت بردن را یادمان ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ !
از گرما می نالیم ...
از سرما فرار می کنیم ...
در جمع ، از شلوغی کلافه می شویم ،
و در خلوت ، از تنهایی بغض می کنیم ...

تمام هفته منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم ،
و آخر هفته هم ، بی حوصلگی ...
تقصیر غروب جمعه است و بس ...
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ،
ﮐﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﺎﻥ ﺭﺍﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ :
ﻣﺪﺭﺳﻪ ... ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ... ﮐﺎﺭ ...
ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺳﻔﺮ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﯾﺸﯿﻢ ،
ﺑﺪﻭﻥ ﻟﺬﺕ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ ...
ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﺑﮕﺬﺭﻧﺪ ... !
...

شما بگید که چطور میشه از لحظاتی که تصور میشه سخته و دیر میگذره لذت برد. حتما نظر بدید شاید یکی باشه که از شما یه چیزی یاد میگیره.....


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, | 14:2 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |


گاهی آنقدر در روز مرگی غرق می شویم که فراموش می کنیم

ساده ترین داشته های ما شاید آرزوی فرد دیگری باشد

ما از امر ونهی پدر کلافه هستیم و

دیگری در آرزوی شنیدن صدای پدرش

ما از باب میل نبودن غذا به جان مادرمان غر می زنیم و

دیگری در حسرت صدا کردن نامش وشنیدن جوابش

از گرما می نالیم

از سرما فرار میکنیم

در جمع ازشلوغی کلافه می شویم .

ودر خلوت از تنهایی بغض می کنیم .

تمام هفته منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم و

آخر هفته هم بی حوصلگی مان را گردن غروب جمعه می اندازیم .

شاید بهتر باشد گاهی فکر کنیم همه زندگی مان معجزه است .

همین که میخوابیم ،  بیدار می شویم نفس میکشیم ،

همین که خورشید طلوع میکند ؛ مهتاب میتابد ،

باران بی منت می بارد

تمام اینها بهانه ی ساده ای است برای یک لبخند


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, | 13:44 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

اندکی عشق …
قدری مهربانی …
هر چه می خواهی شیطنت ،
اما با صداقت …
امتحان کن …
خوشبختی همین است …


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, | 13:39 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

همیشه لازم نیست چهره ای زیبا داشته باشی

یا صدایی دلنشین

همین که قلبت زیبا باشد

قلبت زیبا ببیند، کافیست

داشتن قلبی زیبا تا اندازه ای خاص هست

که بتوانی خیلی ها را مجذوب خود کنی

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 10:17 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 

براي تمــــــام رنـج هايـي كه مي بري صــبــــر كن

صبـــــــــــر اوج احترام به حکمت های خداست...




 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 10:16 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

"آرامــش" هنرِ نپرداختن به انبوه مسائلیست،

که حل کردنش سهم خداست...

لحظه هايتان لبريز از آرامش ❤



برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 10:15 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 

چشمم به آسمان افتاد که آبی بود

ابر ها را در اوج خنده یشان دیدم

و باد در این میان فقط زوزه می کشید

درختان و گلها از ترس باد در کنار هم می لرزیدند

آسمان گریه کرد و قطرات اشک همین طور بر روی درختان

ریخته می شد !

از گریه ی ابر گل ها و درختان هم زیر گریه زدند

و قطرات شبنمی که روی آنها افتاده بود

حالت عجیبی در انها بوجود آورده بود

دریای خروشان اشک چاری شده را در خودش جای داد

و برای تشکر قایق های ایستاده را به جلو هل داد

یکبار دیگر چشمم به آسمان افتاد

خورشید طلائی زمین را غرق نور و روشنی کرده بود

تا اینکه کم کم خورشید جای خود را به ستارگان داد

ستاره ها علاقه ای به آمدن نداشتند

ولی نسیم کار خودش را کرد

ابر های پاره پاره را نمی دانم به کجای آسمان هل داد

تا ستاره ها پیدا شدند

ستاره ای بسیار قشنگ چشمک می زد

و ماه و ستاره های دیگر می خندیدند

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 10:13 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

اگه تونستی بدون اینکه کسی را لمس کنی عاشقش بشی
اون موقع می فهمی
لـــیـــاقـــت عـــشــــقــــو داری ......... !



برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 9:56 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

خانه ای در دلم است

سقفش همه گل

پنجره هایش به مصفایی عشق

بوی مهتاب در آن جاری و پر

بر در خانه ی حساس دلم

جمله ای حک کردم :

تا نشد عاشق خالص پیدا

عاشقی ممنوع است !!!


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 9:52 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

کم کم یاد خواهی گرفت این را

که عشق تکیه کردن نیست

و رفاقت، اطمینان خاطر

و یاد می گیری هدیه ها معنی عهد و پیمان نمی دهند

کم کم یاد می گیری حتی نور خورشید می سوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری

باید باغ خودت را پرورش دهی به جای اینکه منتظر باشی تا کسی برایت

 گل بیاورد

یاد می گیری که می توانی تحمل کنی که محکم باشی پای هر خداحافظی

یاد می گیری که خیلی می ارزی...


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 9:52 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

روزگارم این است ...


دلخوشم با غزلی !


تکه نانی ، آبی


جمله ی کوتاهی


یا به شعر نابی ...


و اگر باز بپرسی گویم :


دلخوش ام با نفسی


حبه قندی ، چائی

 


صحبت اهل دلی


فارغ از همهمه ی دنیایی


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 9:46 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

ذهنتان را تغییر دهید آنگاه دنیا را دگرگون خواهید کرد.

 
 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 9:45 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

One day at a time – this is enough.

  Do not look back and grieve over the past,

 

 For it is gone; and do not be troubled about the future,

 For it has not yet come. Live in the present.

 

 And make it so beautiful that it will be worth remembering.

 

 

 Life is not a problem to be solved,

 But a reality to be experienced!

 

تنها یک روز در سراسر حیات کافی است،

نگاه از گذشته برگیر و بر آن غبطه مخور،

 

 چرا که از دست رفته است،

در غم آینده نیز مباش،

 

چرا که هنوز فرا نرسیده است،

زندگی را در همین لحظه بگذران،

 

 و آن را چنان زیبا بیافرین که ارزش بیاد ماندن را داشته باشد.

زندگی گره ای نیست که در جستجوی گشودن آن باشیم؛

 

زندگی واقعیتی است که باید آن را تجربه کرد!


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 9:42 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

ساکها را باید برداشت

بار سفر باید بست

سفر نزدیک است

شهر عشق یک قدمی است

غم ها را بیاد شست

دلها را باید دید

که همه متبلور شده اند

در یک قدمی شهریست

شهری از عشق

که در آن دروازه بود روبروی دوست

من در این تاریکی پی نور میگردم

پی فانوسی شکسته

تا ببینم همسفرم

بارانم را


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 9:36 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

قایق تان شکست؟
پارویتان را آب برد؟
صیدتان دوباره به دریا برگشت؟
غمت نباشد، چون خدا باماست!
اگر قایقت شکست،باشد! دلت نشکند،دلی نشکنی.
اگر پارویت را آب برد،باشد! آبرویت را آب نبرد، آبرویی نبری.
اگر صیدت از دست رفت،باشد! امیدت از دست نرود،امید کسی را نا امید نکنی
امروز اگر تمام سرمایه ات از دست رفت ،دستانت را که داری!
پس خدایت را شکر کن!
که اگر چیزی به دست نداریم،دستی داریم که دوباره به دست آوریم♥



برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 14:50 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

دستورالعمل آشپزي ويژه ي مادر شوهر و خواهر شوهر
دستورالعمل آشپزي ويژه ي مادر شوهر و خواهر شوهر





استفاده براي بقيه اعضاء خانواده ممنوع
توصيه ايمني :اين دستور پخت را تنها براي مادر شوهر و خواهر شوهر به کار ببريد بقيه اعضاي فاميل گناه دارند طفلکي ها!

چگونه جوجه کباب درست کنيم:

مواد لازم:

شوهر /يک عدد
مرغ /به مقدارکافي
سيخ/ چندتايي
آتش /به مقدارزياد
منقل /يه دونه
شماره تلفن /يک عدد
لطفا از حاصل جمع شوهر+سيخ+منقل به نتايج بدي نرسيد.

طرز تهيه:

ابتدا شوهر خود را شير کنيد و به او بگوييد که مدت هاست دل تان جوجه کباب مي خواهد، براي شيرکردن آقايان همانطور که خودتان استاد مسلم هستيد بايد از کلماتي چون عزيزم، جونم، الهي فدات بشم، تمام دنيا يه طرف تو يه طرف عزيزم و...واستفاده کنيد، مردها معمولاً خيلي زود جوگير مي شوند(توصيه ايمني براي دخترخانم هاي که تازه ازدواج کرده اند).در اين لحظه مرغ ها را از يخچال بيرون آورده و با روش شيرسازي از شوهرتان بخواهيد آنها را قطعه قطعه کند به او بگوييد که دست تان درد مي کند يا چاقو کند است يا ايشان به دليل اينکه ورزشکار هستند و پنجه هاي قوي دارند به همين دليل راحت تر از پس مرغ ها برمي آيند،اين روش ها همه امتحان شده است و علاوه بر آرم استاندارد گواهي نامه ISO 14000داشته و تحت ليسانس شرکت شوهر کشون زيمباوه است.
يادتان باشدهنگامي که آقاي شوهر مشغول اين کار است از او فاصله بگيريد به دو دليل:
1-نفله شدن نصفي از گوشت مرغ را نبينيد و سکته نزنيد
2-ايشان براي آن که ثابت کند ورزشکار است دچار جوگرفتگي نشود ودست خودش يا سر شما را قطع نکند.
به سيخ زدن گوشت مرغ هم از آن پروسه هايي است که بايد اميدوار باشيد به خير وخوشي بگذرد، در اين مرحله هم فاصله تان را حفظ کنيد چون تجربه نشان داده است که آقايان دراين موارد به شدت احساس خود سامورايي بيني مي کنند و به ياد ايام طفوليت شان«26-4سالگي»به شدت علاقمند با پرتاب نيزه، شمشيربازي و سوارکاري مي شوند خلاصه اگر جان تان را دوست داريد و نمي خواهيد مثل قبايل آفريقايي از بيني تان سيخ رد شود حتماً برويد يک جاي امن قايم شويد.در مرحله بعد از او بخواهيد منقل را روشن کند محض احتياط گوشي دست تان باشد و شماره آتش نشاني را آماده باش بگيريد بهتر است شماره يک بيمارستان خوب سوانح و سوختگي درجه سه را هم درجايي يادداشت کنيد.اگراز اين مرحله هم به سلامتي رد شديد يعني خانه آتش نگرفت منقل نترکيد، آقاي شوهر به آقاي جزغاله تبديل نشد و...از او بخواهيد گوشت ها را نسوزاند، البته آقايان اکثراً در اين کار استاد هستند يعني يک طرف را کاملاً خام و به سبک فرانسوي ها خوني در مي آورند و طرف ديگر را جزغاله مي کنند جوري که حتي گربه ها هم حاضر نيستند آن را تست کنند.
نتيجه گيري اخلاقي:اين روش آشپزي نوعي رو کم کني، بدون دعوا و خين و خين ريزي است!براي مردهايي به کارمي رود که مدام نق مي زنند و ادعاي شان مي شود که کافيست اراده کنند و پارتي بازي شده و حق شان را خورده اند و گرنه الان بهترين سرآشپز تاريخ مي شدند با اين کار شما عملاً دست وزبان شوهرتان را از هرگونه دخالت در امور آشپزي قطع خواهيد کرد و از آن به بعد مي توانيد هرچيز من درآوردي را به عنوان غذا به آنها تحويل بدهيد و آنها هم نه تنها تا ته ظرف را بليسند بلکه سخاوتمندانه هم از شما تشکر کنند.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 14:34 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 خدای مهربان من ، چگونه تو را بخوانم

وچگونه از رحمت تو نااميد شوم

مهربان من ، تو آنچناني که من مي خواهم

مرا نيز چنان کن که تو مي خواهي

ازمناجاتهاي امام سجاد(ع)


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 14:28 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

بیایید عهد ببندیم که مثل باران باشیم!
آسمانی شویم اما درد زمینی ها را فراموش نکنیم
حُسن باران این است
که زمینی ست، ولی
آسمانی شده است
و به امداد زمین می آید...


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 9:27 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 

یک رود در آن واحد همه جا هست در سرچشمه ؛

 

در دهانه دریا؛در حال جریان

 درآبشار؛در اقیانوس و در کوهستان

برای رود فقط زمان حال وجود دارد  

نه سایه ایی از گذشته برآن است و نه آینده

ﺩﻳﺮﻭﺯ ﺭﺍ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻳﻢ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻣﺮﻭﺯ
امروزمان را گذراندیم برای فردا و فردایمان
 ﺩﻳﺮﻭﺯﻱ ﺩﻳﮕﺮ !!
 ﭘﺲ ﮐﯽ ﺩﺭ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮐﺮﺩ ؟؟؟

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ... ﻫﻤﯿﻦ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﺳﺖ... 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 9:19 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 
http://topnop.ir/uploads/201303/tpn6646/large/X5a0GEIimV.jpg
 
روزهای رفته
 
به چوب کبریت های سوخته می مانند
 
جمع آوری شده در قوطی خویش
 
هر کاری می خواهی بکن
 
آن ها دوباره روشن نمی شوند
 
و روزی سیاهی آن ها  دستت را آلوده می کند
 
روزهای چوبی ات را  باید از همان آغاز
 
بیهوده نمی سوزاندی ..


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 9:10 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 

 

آﻣﻮﺯﺵ ﭘﺨﺘﻦ ﺷﻮﻫﺮ..

 

١- ﺷﻮﻫﺮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻳﮕﯽ ﺍﺯ ﻣﺤﺒﺖ ﻭ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺪﻩ (ﺷﻌﻠﻪ ﺭﺍ ﻛﻢ ﻛﻦ)

 

٢ - ﺭﻭﻱ ﺁﻥ عشق و ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﻣﻴﺮﻳﺰﻳﻦ (ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﻴﻦ ﻏﺮﻕ ﻧﺸﻮﺩ)

 

٣- ﺑﺎ ﻛﻤﻲ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻃﻌﻢ ﺩﺍﺭﺵ ﻛﻨﻴﺪ (ﻛﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﺗﺎ ﻧﮕﻪ ﺩﻳﻮﻧﻪ ﺍﺱ)...

 

٤- ﻣﻮﺍﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻗﺎﺷﻘﻲ ﺍﺯ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﺁﺭﺍﻡ ﻫﻢ ﺑﺰﻧﻴﻦ (ﺑﺎﻳﺪ ﺗﺤﻤﻞ ﻛﻨﻲ)

 

٥- ﺑﺎ ﺩﺭﻱ ﺍﺯ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺁﻧﺮﺍ ﻣﺤﻜﻢ ﻛﻦ (ﺗﺎ ﺟﺎ ﺑﻴﻔﺘﺪ)

 

در ضمن 5ﺍﺩﻭﻳﻪ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻜﻦ :

 

ﺑﺤﺚ ﻧﻜﻦ!!

 

ﺩﻋﻮﺍ ﻧﻜﻦ!!

 

بد اخلاقی ﻧﻜﻦ!!

 

ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ بی جا ﻧﻜﻦ!!

ﻟﺠﺒﺎﺯﻱ ﻧﻜﻦ!!


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 9:9 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

545b875c68fa1usi.jpg
دعواکن… ولی با کاغذت

اگرازکسی ناراحتی؛ یک کاغذبردارو یک مداد

 هرچه خواستی به او بگویی,روی کاغذبنویس.

خواستی هم داد بکشی تنهاسایزکلماتت را بزرگ کن

نه صدایت را…
 
آرام که شدی،برگردوکاغذت رانگاه کن.

آنوقت خودت قضاوت کن

حالامیتوانی تمام خشم نوشته هایت رابا پاک کن عزیزت پاک کنی

دلی هم نشکانده ای, وجدانت را نیازرده ای.

خرجش همان مدادو پاک کن بود,نه بغض و پشیمانی

"گاهی میتوان از کوره خشم پخته تربیرون آمد"


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 9:8 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |


547965f847636xet.jpg

 

 

در جستجوی زیبایی نباشید.
زیبا فکر کنید.
زیبا ببینید.
و زیبا بشنوید.
آنگاه خود، خالق زییایی هستید.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 9:4 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 

لحظه را فدای آینده نکن. به آینده فکر کن اما بیش از حد عزیزش مدار. از هر رنگی که دلت خواست ، رو آسمون و دریا و روز و هفته هاش بپاش اما احتیاط کن این رنگ ، رنگ وابستگی نباشه، ما همه ره روییم اگه از پشت غبار تردید بگذری حتما به دشت روشن یقین خواهی رسید.

اونوقت دیگه درختی رو که به تو سایه میده قطع نمی کنی .قطره ها هدفمندند . زمین اصالت داره . خاک قدیمیه. دست تو سرشار از مهربونیه. درونت پر از گنج امیده. و نگاهت منظره ای از بی نهایت. اتفاق خودمانیم.خود ما باغبان این مزرعه پر رونق هستیم . چرا دستی که می تونه آفرینشی رو موجب بشه گوشه ای از زندگی رو هنرمندانه صیقل بده، و مهره های بخشش رو درست بچینه، واسه دلش یه همدم و واسه دیگران یه مولد انرژی باشه، تیشه به ریشه ی حال بزنه و برگ جوان اندیشه اش رو زودتر از حضور سرما به زمستون تقدیم کنه ؟

    اگر ریشه در حرکت من است، پس سنگ زیرین آسیا شدن کار منه/ نهال خشک تردید رو دور ریختن کار منه/


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 8:56 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

 

همانقد رکه مسخره می کنیم احترام نمی گذاریم.

 

همانقدر که اشتباه می کنیم تفکر نمی کنیم.

 

همانقدر که عیب می بینیم بر طرف نمی کنیم.

 

همانقدر که از رونق می اندازیم رونق نمی بخشیم.

 

همانقدر که کینه به دل می گیریم محبت نمی کنیم.

 

همانقدر که حرف می زنیم عمل نمی کنیم.

 

همانقدر که می گریانیم شاد نمی کنیم.

 

همانقدر که ویران می کنیم آباد نمی کنیم.

 

همانقدر که کهنه می کنیم تاز گی نمی بخشیم.

 

همانقدر که دور می شویم نزدیک نمی کنیم.

 

همانقدر که آلوده می کنیم پاک  نمی کنیم.

همیشه دیگران مقصرند ما گناه نمی کنیم!  


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 8:54 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

جواب اعتماد را بی ریا

جواب بی تفاوت را با التفات

جواب یکرنگی را با اطمینان

جواب مسئولیت را با وجدان

جواب حسادت را با اغماض

جواب خواهش را بی غرور

جواب دورنگی را با خلوص

 

 

جواب بی ادب را با سکوت

جواب نگاه مهربان را با لبخند

جواب لبخند را با خنده

جواب دلمرده را با امید

جواب منتظر را با نوید

 

 

جواب گناه را با بخشش

و جواب عشق چیست جز عشق؟


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 8:54 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

شــــــــک نکــــن ...!


\" آینــــده ای \" خواهـــم ساخت که ,


\" گذشتــــه ام \" جلویــــش زانـُــــــو بزنــــد ...!


قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!


برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,


آنـــقـــدر خوشبــ♥ـخت می کنــــم کـــــه ,


به هـــر روزی که جــای \" او \" نیـستـی به خودت \" لعنـــت \" بفـــرستـی


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, | 8:58 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

گاهی ناراحتی های آدم ها به عمق یک  دریاست

ولی  برای  پر کردنش یک لیوان  محبت کافی است


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, | 8:50 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

♦ وقتی میخواهند عاشقانه بنویسند :

تصویری نیمه عریان را به متن اضافه می کند .

♦ وقتی میخواهند عشق را تعریف کنند :

از برهنگی مانکن های غربی استفاده می کنند .

♦ وقتی میخواهند به دیگران نشان دهند عاشق شده اند :

دختری را با نگاه های هوس آلود انتخاب می کنند .

معلوم نیست عاشق ها بی حیا شده اند یا بی حیا ها عاشق . . . ! ! !

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, | 8:46 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

چون باران باش !

آنچنان نرم و مداوم ببار

تا باعث شکوفایی گردی

بدون آنکه ریشه ها را از جای در آوری....


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, | 8:45 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |



ﻣــــــﺎ ﺁﺩﻣـــــــﺎ ﻭﻗﺘـــــــﯽ ﻋﺎﺷــــــﻖ ﻣﯿـــــﺸـــــــﯿﻢ

ﺑﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺍﯾـــﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑـــﻮﺩﻥ ﺑـﺎ ﻋشـــــﻘﻤﻮﻥﻟــــﺬﺕ ﺑــــﺒــــﺮﯾﻢ ،

ﺗــــــــــــﺮﺱ ﺍﺯ ﻧــــﺒــــﻮﺩﻧﺶ ﺩﺍﻏـــــــــﻮﻧﻤﻮﻥ

ﻣـــــــــﯿﮑـــــــﻨﻪ ..!

ﺷــــــــﮑﺎﮐﻤﻮﻥ ﻣﯿـــــــــﮑﻨﻪ …!!

ﺑــــــــــﺪ ﺧﻠﻘﯽ ﻣــــــیکـﻨﯿﻢ ..

ﺩﻋـــــــــــﻮﺍ مــــــــــــــیکنیم ..

ﺑـــــــﯽ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﯽ مـــــــــــیکنیم …

ﻗــﻬﺮ ﻣــیکـﻨﯿﻢ ﻭ سـﺮﺩ ﻭ ﺳــــﺮﺩﺗﺮ مــــﯿﺸﯿﻢ…

ﺍﯾــــــــﻨﺎ ﻫﻤــــــــﺶ ..

ﺑـــــﺨﺎﻃﺮ تــــــــرﺱ ﺍﺯ ﺩﺳـــﺖ ﺩﺍﺩﻧﻪ

کـــــــاش تــــــــضمینی برای این نرفتن بود


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, | 8:37 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

نگهبان پادگان چشماتم,تا دلت میخواهد اضافه خدمت بزن ...


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, | 8:31 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پاتوق مقالات شما